ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

 

Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται αποδεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (να φέρει όλες τις ταινίες ασφαλείας, τις ετικέτες και τα αυτοκόλλητα του κατασκευαστή), να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο και να συνοδεύεται από τα σχετικά νόμιμα παραστατικά (απόδειξη αγοράς κλπ.).
Στην περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε την παραγγελία σας θα πρέπει να συμπληρώσετε το Έντυπο Υπαναχώρησης που διατίθεται στον ισότοπό μας και να το αποστείλετε στο info@goddcoffee.gr.
Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι: GODDCOFFEE, Λ. Δημοκρατίας 7, ΤΚ 15127 Μελίσσια υποχρεωτικά μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο που τα συνόδευε.
Τα έξοδα αποστολής του επιστραφέντος προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας και με τρόπο ανάλογο του αρχικού τρόπου πληρωμής.
Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση, η επιστροφή χρημάτων γίνεται σε λογαριασμό κατάθεσης του δικαιούχου της παραγγελίας.
Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα η επιστροφή χρημάτων γίνεται με αντιλογισμό της συναλλαγής.

 

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΛΟΓΩ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Ή ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

 

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος, ο πελάτης οφείλει να ενημερώνει εντός 24ώρου από την ημερομηνία και ώρα παραλαβής της παραγγελίας την Εταιρεία (με email στο info@goddcoffee.gr συνοδευόμενο από φωτογραφία του ελαττώματος), ώστε να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση του προϊόντος με έξοδα της εταιρείας ή αν επιθυμείτε την επιστροφή των χρήματων σας, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής.
Με την παρέλευση αυτού του χρονικού διαστήματος η αντικατάσταση δε θα γίνεται δεκτή.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους στην παραγγελία με υπαιτιότητα της εταιρείας (αποστολή λάθος προϊόντων ή λανθασμένης ποσότητας προϊόντων, λανθασμένη τιμολόγηση) η εταιρεία αναλαμβάνει την αντικατάσταση της παραγγελίας ή την πλήρη επιστροφή των χρημάτων, κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη.
Στην περίπτωση λανθασμένης παραγγελίας από την πλευρά του πελάτη, θα χρεωθείτε εξ ολοκλήρου και τα έξοδα επιστροφής, αλλά και τα έξοδα μεταφοράς του νέου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή αλλαγή θα πρέπει να γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

 

ΕΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ